18 oktober 2006

Op het leerpad

Ik heb de laatste dagen wat geëxperimenteerd met mijn blog: wat linkjes toegevoegd en ook een teller erop geplaatst.
Nu nog hopen dat het aantal hits verhoogt. Daar zijn ook een aantal trucjes voor maar die moet ik allemaal eens rustig doornemen en misschien dat ik er binnenkort wel een paar toepas.
Wat me nu interesseert is dat de teller dus omhoog gaat en er ook eens iemand wat comment op mijn site zet, kwestie van wat interactie te krijgen nietwaar...

Misschien dat ik ook een wat webbuilding-opleiding ga volgen via mijn werkgever, zodat ik een beetje mee ben met de actuele tendensen. Ik wil immers weten wat er allemaal mogelijk is op het internet als straks mijn kinderen thuiskomen met taken die 'werken met internet' impliceren.
Met andere woorden: levenslang leren, je zult er in de toekomst echt niet onderuit kunnen...

Alleen spijtig dat de iets oudere generatie desondanks toch al afgehaakt heeft. Zo moeilijk is het allemaal niet, toch?

2 Comments:

At donderdag, 26 oktober, 2006, Blogger Ikke said...

Beste omaLieze,

Voilà, dat vind ik de juiste ingesteldheid inderdaad. Openstaan voor al die nieuwe dingen en ermee leren omgaan ipv er schrik van te hebben. Mijn eigen moeder is na haar 50e ook nog vollebak allerlei cursussen gaan volgen en zij is ook nog goed mee.
De reden waarom ik het over afhaken had is dat ik dagelijks via mijn werk hoor dat veel 'oudere' mensen zelfs schrik hebben om nog maar geld af te halen of over te schrijven via een bankautomaat, laat staan een computer daarvoor te gebruiken, en dat vind ik een spijtige zaak want ze missen op die manier een hele hoop leuke dingen. Zoals bvb. blogs lezen en commentaar leveren...
Bedankt voor je reactie!

 
At woensdag, 08 november, 2006, Blogger Ikke said...

Goed idee om ook eens iets meer te doen voor de medioren en senioren van Overpelt in eigen dorp. Misschien zijn er wel mogelijkheden in het nieuwe centrum 'Open Poort'. Ik geef dit zeker door aan mijn politieke kameraden in de gemeenteraad!
A propos: dus ook lerares Frans, net als ik, eigenlijk...Allez, in theorie dan, want ik heb de moed niet gehad om het langer dan een half jaar in het onderwijs uit te houden. Chapeau voor hen die dat wel kunnen.

 

Een reactie posten

<< Home

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page