30 oktober 2006

En dan nu: reclame

Volgende zaterdag is er in Overpelt een groot Sint-Maartenspektakel te zien. Atijd heel erg de moeite waard. Jaja, ook the city of Overpelt kan wel eens een leuke plek zijn.
Allen daarheen zou ik zeggen...

Wa zegde: where the f**k is Overpelt. Tss tss tss, een gat in uw cultuur. Zet uw gps of uw Google Earth op 51°12'41.90" N 5°25'23.76" E en je staat helemaal in het midden van onze eigenste Oude Markt. Ik vermeld er ook nog even bij dat Overpelt bij 1 van de weinige gemeentes is die haarscherp te zien zijn op Google Earth. Mijn eigen huis is er zo duidelijk op te zien dat ik de zandbergen in mijn achtertuin kan herkennen (enfin, die zijn intussen verdwenen en in de plaats is een schoon pelouse gekomen, maar alla...). Het feit dat we een paar mottige kernkoppen vlakbij hebben liggen (ttz: Kleine Brogel, op zo'n 4 km van hier), zal daar wel iets mee te maken hebben zeker?

En nu maar hopen dat er de zaterdag geen gensters van het spektakel tot daar in Kleine Brogel springen, want dan krijgen we écht vuurwerk...

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page