12 maart 2008

Tja, als de KU Leuven het al zegt

Als ik de laatste dagen de reacties van veel lezers op de krantensites lees, dan vrees ik het ergste voor de eerstvolgende verkiezingen. De situatie is dermate uit de hand gelopen (lees zeker dit artikel als u wil weten waar ik het over heb) dat de meesten absoluut geen vertrouwen meer hebben in de politiek.
Dat kan dan alleen maar betekenen dat er binnenkort van die gedrochten als Dewinter en Dedecker weer stemmen gaan krijgen. Ik denk dat we het dan in het buitenland qua imago al helemaal kunnen schudden. We worden nu al beschouwd als een racistisch krocht daar ergens in het verre Europa. Die van de VN moeten anders maar eens proberen om een 'wit gesneden' te bestellen in de verfranste rand van Brussel. Wedden dat ze thuiskomen met een puddingvlaai!

2 Comments:

At zaterdag, 15 maart, 2008, Blogger Valerie Matthijs said...

WARIS DIRIE

Dirie verklaarde gisteren vanop haar ziekbed dat de Brusselse politie haar als een prostituee had behandeld, enkel en alleen omwille van haar huidskleur, zo meldt het Oostenrijkse persagentschap APA.

Zo, dit is ons land voor de rest van Europa. En het verbetert er niet op.


Artikel: http://demorgen.be/dm/nl/983/Home/article/detail/201844/2008/03/11/Waris-Dirie-Belgische-politie-behandelde-me-als-een-hoer-.dhtml

 
At zondag, 16 maart, 2008, Blogger Ikke said...

Probleem is dat de peilingen uitwijzen wat ik al vreesde, en dat bovendien de partijen aan de macht voorlopig rustig mogen aanmodderen.
Hoe zei 1 of andere slimme mens dat in een ver verleden ook alweer? De bevolking krijgt de machthebbers die ze verdient...

 

Een reactie posten

<< Home

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page