06 maart 2008

Een werk van barmhartigheid?

Om even terug te komen op mijn berichtje ivm 'Viesel' blijkt nu ook nog dat mensen die een inspanning voor het milieu doen en voor aardgas gekozen hebben, wederom flink in de kou blijven staan. Want wat blijkt: ze hebben nu wel stookoliecheques uitgevonden om de kosten toch enigszins te drukken voor de minder gegoede medemens, maar OEPS, aardgascheques, tja, daar hadden ze niet echt aan gedacht. Da's toch pure KAFKA!!
Alstubieft zeg, en dan hoor ik ook nog van een collega die in het Leuvense woont dat er zelfstandige medemensen zijn die 'op papier' uiteraard zo goed als niets verdienen, maar dan met een BMW uit de 5-reeks voor de deur van het OCMW parkeren om ook een aanvraag in te dienen. Kijk, daar WALG IK ECHT VAN!
Pff, gelukkig heb ik op dit ogenblik een liedje van - jawel - the Bee Gees opstaan zodat de gemoederen toch een beetje bedaren. Anders was er van dit keyboard vanaf morgen geen sprake meer...
It's a cruel world.

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page