22 januari 2008

Dedecker fantastisch goe bezig

Wie gisteren de uitzending van Phara gezien heeft op VRT (of je herbekijkt via deze link) hoorde Ulla Werbrouck van Lijst Dedecker vertellen dat ze in hun programma voluit voor de auto gaan. Waarop dan de reactie kwam dat dat misschien niet zo'n goeie keuze is, gezien de mega-files die er dagelijks op de Belgische wegen staan. Ach, zei Lijst Dedecker, dan offeren we toch gewoon de pechstroken op en maken we een extra rijstrook. Voilà, zo simpel kan het leven zijn. Tsjonge jonge, en die hebben dan een kiespotentieel van om en bij de 20%. Niet te begrijpen. Vandaar dat ik vandaag toch even ben gaan kijken wat er zoal op hun site staat qua standpunten: en daar lees ik LETTERLIJK een standpunt dat daar compleet recht tegenin gaat. En ik denk dat als ik eens echt alle artikels ga lezen en alle interviews ga beluisteren, dat ik zo nog honderden contradicties ga tegenkomen. Tja, simplistische oplossingen komen van simplistische mensen, en die denken niet altijd goed na vooraleer ze hun grote bek opentrekken.
Ulla, ik vond je een fantastische judoka, maar meisje, blijf weg uit de politiek. Je kan er niet voor dienen. En neem uw coach alsjeblief ook terug mee naar de tatami.

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page