01 januari 2008

Wollige wensen aan de wereld!

Aan iedereen een fantastisch 2008 gewenst, vol van vriendschap en liefde, een gezondheid om 'u' tegen te zeggen, minder naar tv kijken en meer naar uw buren luisteren, en vooral veeeeel plezier. En in het bijzonder...:
- voor alle verzuurde klagers die vinden dat we hier in een 'apenland' wonen: een paar dagjes Darfoer;
- voor alle fans van foie gras: een heerlijk wellness-weekend op een kuurboerderij inclusief (too) hot stones en de befaamde trechter-treatment;
- voor alle reality-programma's: een kaduke camera die het begeeft bij elke 'dan hemmekik zoiets van' en voor elke babbelende bebbelkont in die programma's een rondje Rohypnol;
- ach ik kan zo nog uren doorgaan...
Maar ik heb me voorgenomen in 2008 iets minder cynisch te zijn (pfffff, heeeeeel moeilijk vind ik)
Feest ze nog!!!

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page