29 november 2007

Even iets anders

Aangezien ik mezelf de laatste maanden echt wel verplicht heb om de politieke actualiteit te volgen en ik daar stilaan de 'wubbekes' van krijg, had ik deze week wel eens zin in iets anders.
Zaterdagavond stond alvast een optreden van Zornik in de Grenslandhallen op het programma. Fantastische groep, Koen in goede doen, veel hits gespeeld maar oh zo'n slechte geluidskwaliteit. Besluit: Leve Zornik, maar de pot op met de Grenslandhallen!
En gisteren vleide ik mezelf in mijn zetelke om eens een goeie film the volgen op Canvas. Want daar gaven ze wat zij noemden 'the Educators', maar de originele Duitse titel is eigenlijk 'Die fetten Jahre sind vorbei'.
Ongelooflijke goeie film, zeker als je weet dat Daniel Brühl in de hoofdrol speelt (die kennen we van die andere geweldige Duitse film 'Goodbye Lenin) en dan het prachtige 'Hallelujah' van Jeff Buckley in de eindgeneriek. Wie hem niet gezien heeft, heeft echt pech gehad.
Beste quote uit de film vond ik: 'Wie jong is en niet links is, heeft geen hart. Wie oud is en nog steeds links is, heeft geen verstand'. Haha, leve de debielen!

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page