18 december 2007

Multi-culti en anti-anti

Héhé, bij Vlaams Belang hebben ze écht niks beters te doen. Gisteren zijn ze weer stennis gaan maken in Wezembeek-Oppem. Daar zit dus zo'n extremistische fanskiljon die ook woorden in de mond neemt zoals 'staat van oorlog', nochtans heeft die vent een oervlaamse achternaam. Zo zielig vind ik dat allemaal, zowel van die burgemeester, die maar eens moet ophouden met keet schoppen, als van de VB'ers die nog wat olie op het vuur gaan gooien. Daar schiet echt niemand iets mee op. De enige manier om uit de impasse te geraken in België blijft nog altijd overleg en wederzijds respect. En da's niet het sterkste punt van de lieden van Vlaams Belang of FDF.
Maar bon, nu we het toch over anderstaligen hebben, misschien ook even melden dat volgens een onderzoek, 1 op 5 Belgen een 'vreemde' ma of pa heeft. En inderdaad, mijn 2 schatjes van dochters horen daar ook bij. En ja, ik ben daar heel erg trots op, want als je weet hoe oma en opa vroeger in Turkije moesten overleven, dan begrijp je heel goed dat ze naar hier kwamen toen de Belgen het vieze werk in de mijn niet wilden doen. Intussen is de familie aangegroeid met 5 kinderen en 8 kleinkinderen, die 100% Belg zijn, alleen de achternaam klinkt misschien een beetje raar. So what, moet iedereen dan Peeters of Janssen heten? Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen is dit: kunnen we allemaal een klein beetje toleranter worden ten opzichte van mekaar, want een Vlaamse staat met alleen maar Vlaams bloed en Arische mensen, daar zul je mij dus niet in tegenkomen. Dan ga ik nog liever geiten hoeden in Anatolië.

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page