09 juni 2007

De eindspurt is ingezet


Morgenavond zullen we het weten: wie wordt de nieuwe premier en welke coalitie zal ons de komende jaren mogen regeren?
Ikzelf ben vooral van plan om mijn stem te geven aan mensen die de afgelopen jaren hebben bewezen dat die velouren zetels in Brussel niet dienen om je broek aan te slijten, maar om keihard te werken om dit land deftig te besturen. Degenen die goeie punten behaald hebben, krijgen dus van mij een nieuwe kans. Maar ik wil ook wel 1 of meer neofieten een plekje in het Parlement gunnen, al vind ik het zo aartsmoeilijk om te kiezen, want uiteindelijk weet je met een nieuweling nooit wat je eraan gaat hebben.

Voor diegenen die nog snel een les in Belgische politiek wensen, hier een stukje uitleg van cartoonist Lectrr. Met een kwinkslagje vertelt hij je in een paar woorden wie waar voor staat. Al kan ik uiteraard niet helemaal akkoord gaan met de beschrijving van de sossen ;-) Maar dat had je wel kunnen raden zeker?

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page