27 december 2006

OK Go - Here It Goes Again

Efkes wat onnozeliteiten in deze donkere dagen...

2 Comments:

At maandag, 19 februari, 2007, Blogger Valerie Matthijs said...

Hey

Ik heb ook zo een blog, maar ik krijg daar geen filmpjes op van you tube. Hoe doe ik dat

 
At donderdag, 22 februari, 2007, Blogger Ikke said...

Valerie,

ik heb daar ook even op zitten 'sjieken', maar uiteindelijk blijkt het gewoon een kwestie te zijn van een account aan te maken op You Tube (daar vragen ze dan ook de url van je blog), en als je dan een flmpje bekijkt, kun je meteen ergens een functie 'Post Video' aanklikken, waardoor je filmpje op je blog verschijnt, evnetueel voorafgegaan door een woordje van jezelf. Doei!

 

Een reactie posten

<< Home

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page