03 januari 2007

Het Vlaams Behang

Wat las ik vorige week in in het gazetje van het Vlaams Belang? De Overpeltse Sp.a zou bij de verliezers zijn bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen... Dat ze daar niet al te snugger zijn, dat wisten we al, maar dat ze een simpel rekensommetje niet kunnen maken, daar verschiet ik nu van... Want wat waren de harde cijfers: we zijn van 992 in 2000 naar 1173 stemmen in 2006 gegaan. Ik dacht toch dat dat dan winst betekende??? Ach, hoe moeten we het de mensen in godsnaam duidelijk maken dat deze partij met haken(kruisen) en ogen aan mekaar hangt en eigenlijk niks zinnigs kan vertellen? Ze konden zelfs bij de installatie van de nieuwe gemeenteraad niet eens even beleefd zwijgen maar moesten weer een hoop trammelant maken. Dat is toch het énige wat die mensen kunnen. Ik ben van plan zo nu en dan eens aanwezig te zijn op de gemeenteraadszittingen en zal niet nalaten om verslag uit te brengen van hetgeen er daar zoal voorvalt.
Anyway, wat mij betreft: door de mixer halen die handel, net zoals de fan-tas-tische mixen van deze liedjes.

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page