20 maart 2007

We leren elke dag bij

Joepie, ondanks stramme handen en vingers (ik lijk wel een oud vrouwtje) heb ik toch weer een leuke feature ontdekt. Je kunt er nl. voor zorgen dat je bij het 'hooveren' over een link (werkwoord wordt vaak door collega Didiman gebruikt, geen idee of het juist is...) ook meteen de website in kwestie te zien krijgt. Probeer bv. maar eens op deze blog in de rechterkolom met de linken die daar staan. Of hier heb je d'er meteen eentje om uit te proberen: hierzo met die muis, ja heel flink....
Voor alle duidelijkheid: deze graffiti-tag is in Litouwen gemaakt en ondertekend door iemand met een wel heeeeeeel bekende achternaam (enfin, voor mij dan toch), maar 't is puur toeval hoor. Wij houden ons met die dingen niet bezig, al zou ik graag wel eens naar de Baltische staten op bezoek gaan...

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page