26 juli 2007

Bijna een jaar

Nog een paar weken en dan ben ik al een heel jaar aan het bloggen. Ik ben er vorig jaar mee begonnen omdat ik in eerste instantie een blog bijhield op mijn site voor de gemeenteraadsverkiezingen. Maar naarmate oktober dichterbij kwam en ik wist dat mijn site dan offline gezet zou worden, heb ik mijn toevlucht dan maar gezocht tot blogger.com.
Mijn intentie was om het hier over de Overpeltse en andere politiek te hebben, maar de trouwe lezers weten dat ik er vanalles en nog wat op zwier. En aan de reacties te horen vinden de meesten mijn schrijfsels wel interessant, dus we doen lekker verder, nietwaar?
Alleen is er blijkbaar iets mis met de commentaar button, want verschillende mensen wisten me te zeggen dat die niet meer naar behoren werkt, en dat vind ik jammer. Bloggen is immers pas leuk als er een beetje (of liever eigenlijk heel veel) interactie is. Wie goesting heeft om mij eender wat te laten weten, probeer eens via die comment button, en als het niet lukt, mag je me ook mailen. Mijn mailadres is kayaplessers(en vervolgens)@yahoo.com. Die (en vervolgens) moet je natuurlijk weglaten, die zet ik ertussen om spammers een hak te zetten.
Laat misschien eens weten wat jij zoal doet tijdens deze typisch Belgische zomerdagen...

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page