14 augustus 2007

Terug van weggeweest (helaas)

Na 2 weken Côte d'Azur ben ik terug in blogland. Ik probeer echter nog een paar dagen de zomer op te nemen en mijn gemoedstoestand niet te laten beïnvloeden door de deprimerende berichtgeving in de kranten, want dan ga ik daar weer teveel over zitten nadenken en dan is het zen-gevoel weer foetsie.
Gelukkig heb ik eindelijk nog eens een paar boeken kunnen uitlezen. Daarnet de laatste pagina van Isabel Allendes 'Paula' omgedraaid. Wat een magnifiek mooi en pakkend boek. Ik heb er nog een krop van in de keel. Op dagen als deze verwens ik mijn tv naar de diepste bodem van de oceaan en neem ik me voor alleen nog boeken te lezen en alle andere media te mijden, maar misschien word ik dan een wereldvreemde zonderlinge zonder besef van wat er in de wereld gebeurt.
Ah, dat zou pas zalig zijn, niet?

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page