08 december 2008

Isn't it ironic?


Vandaag een mailtje gekregen van over de plas, alwaar creatieve geesten plots gewekt worden nu ze ook daar de vinger op de knip moeten houden. Ziehier een fantastische suggestie qua kerstgeschenk.
- Men neme: 4 maandverbanden, groot formaat!
- Men plakke telkens 1 verband rondom de onderkant van het andere, zoals weergegeven op de afbeelding-
- Men bordure daarbovenop een versiersel naar believen. Bij voorkeur binnen het thema van kerst: strikjes, sneeuwpopjes of vul zelf maar creatief in.
- Tadaaa: uw formidastische doch financieel aantrekkelijke kerstsletsen zijn klaar!
KEIGRAPPIG!!!
Je moet er maar op komen.
Weet je wat ik er zo geweldig aan vind. Dat door de crisis heel veel mensen weer terug de creatieve ‘ik trek mijn plan toch wel’-kant op gaan.
Dit soort oplossingen hebben ze in bijvoorbeeld Cuba ook met hopen, want door het embargo hebben die lui daar echt niks en moeten ze spullen verzinnen met het materiaal dat voorhanden is. Daar zie je dus ook constant dit soort ‘ontwerpen’. En dat nu juist een inwoner van het almachtige Amerika deze toer op gaat. Super, en ook wel wreed ironisch.
There must be a god after all!
PS: nu deze blog in 1 bericht zowel de woorden 'Cuba' als 'embargo' vermeldt, kan het niet anders of ik moet bovenaan de zwarte lijst van de secret services verschijnen. Halleluja!

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page