09 november 2008

Kort (maar krachtig) bericht

Aan het wicht dat gisterenavond op het Sint-Maartenspektakel 'van haren tak' maakte tegen mijne vent omdat hij onze dochter van 1 meter 28 op zijn armen nam om iets te kunnen zien van het spektakel (er stond immers een man van 1 meter 80 voor onze dochter haar neus): een welgemeende f*ck you!
Tja, want door dat hoofdje van dat kindje kon zij opeens niets meer zien, en ze liet dat meteen luid en duidelijk horen. Ik krijg het daar zo ongelooflijk van op mijn heupen als mensen niks maar dan ook niks begrip kunnen opbrengen voor andere mensen met kleine kinderen.
Als het wicht in kwestie later zelf het geluk mag ervaren om kindjes op de wereld te zetten en ook tracht om die kleine bloedjes een streepje cultuur mee te geven in hun jonge leven, dan hoop ik voor haar dat zij op dat moment tolerantere mensen in haar omgeving tegenkomt dan dat zij zelf gisteren was.
Voor de rest gelukkig wel ook heeeeel aangename momenten mogen meemaken dit weekend: een geslaagd wereldwinkeletentje gisterenavond, veel volk in het Linne voor de 11.11.11-omhaling, opnieuw veel eters op de brunch vanochtend, en mooi weer om mijn nieuwe caoutchouc 'botten' eens te testen in het Hobos. Ben er helaas nog niet in geslaagd om eens een sessie 'koeknuffelen' aldaar te doen, hopelijk lukt dat ook nog eens een keer. Ik vind die beestjes er zooo schattig uit zien.

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page