05 oktober 2008

De goede huisvaders

Wat een miserie de laatste dagen in de banksector. Als dit misloopt, dan zal niets nog zijn als het ooit tevoren is geweest. Niet voor mij, en niet voor alle anderen. Ik heb echt wel medelijden met de concullega's van Fortis. Zo'n onzekerheid, dat wens je niemand toe. En ik vind het ook een spijtige zaak voor alle kleine aandeelhouders die in de afgelopen jaren dachten een 'goed-huisvader-aandeel' gekocht te hebben toen ze voor Fortis kozen. Nu blijken we met z'n allen gerold tegen duizend per uur. En alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen die lui van Al-Qaida nu ook nog zeggen dat het allemaal een bewijs is van de overwinning van de moslims. Het ergste van al is dat ze eigenlijk ergens wel de vinger op de wonde leggen. Want zoals ik eerder al schreef op mijn blog, is heel deze malaise het gevolg van een ongebreidelde hebzucht en een steeds groter wordende drang naar wereldoverheersing. Daardoor werden die Amerikanen zo diep in het verderf gestort en sleuren ze nu iedereen mee. Ik mag hopen dat Allah op een dag misschien dan toch ook eens goesting krijgt om types als Bush en Palin ter plekke een stevig infarct te bezorgen en een ticket 'straight to hell'.
Zo, dat lucht op.

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page