12 april 2009

Paaswensen!

Aan allen onder u die gekomen zijn in vrede: het geluk zij met u.
Aan allen die toch regelmatig eens komen piepen naar mijn blog: u bent een fijn publiek!
Aan allen die op 7 juni niet weten op wie te stemmen: 1 suggestie :-) De 10e opvolger bij de sp.a is een goed keuze.
Zo, en nu gauw uitloggen en een politieke blog in mekaar steken waar u mijn wedervaren verder kunt volgen tot 7 juni. Spannend!
Wordt vervolgd van zodra het nieuwe webadres aangemaakt is. De verkiezingskoorts bereikt intussen nieuwe hoogtes, want ik moet ook nog een kort tekstje schrijven voor de 'postkaartjes' met foto en dan ook nog een nieuw mailadres aanvragen. En dan snel de bestellingen voor affiches doorgeven. Ik weet begot niet hoeveel ik er moet voorzien, dus da's een beetje vervelend. Anderzijds heb ik begrepen dat ook mensen die al heel lang meedraaien in de politiek bij elke verkiezing met dezelfde vraag zitten. Het ligt dus gelukkig niet aan mij.

Labels:

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page