04 mei 2009

Een hele korte update

Dezer dagen zijn hectischer dan ooit. Vergaderingen om zaken te organiseren, interview doen, fotosessies, bezoeken her en der, affiches plakken, brieven opstellen.
Je kunt je niet voorstellen wat er allemaal bij zo'n verkiezing komt kijken.
Tussendoor moet ik uiteraard ook elke werkdag die ik besteed aan mijn werkgever fris en monter zijn. Dat wordt de komende weken een serieuze uitdaging, maar bon, we doen ons best.
Daarnaast zijn er de gewone dagdagelijkse bezigheden die een gezin met 2 kinderen met zich meebrengen, maar ach, een stofpluisje meer of minder, daar zullen we niet van doodgaan zeker?
Het komt er eigenlijk wel op neer dat je dus geleefd wordt door de politiek, een gedachte waarvan ik maar moeilijk kan accepteren dat je dag in dag uit zoiets moet ondergaan. En toch denk ik dat toppolitici daar wel degelijk mee te maken hebben. Chapeau toch als je dat jarenlang volhoudt.
Het maakt ook wel dat je belangrijke zaken compleet aan je voorbij laat gaan: daarom aan mijn lieve collega's Bruno en Miet die ontslag genomen hebben, het ga jullie goed.
En aan Claudiaatje aan de andere kant van de grote plas: ik ga écht proberen te skypen dezer dagen. En aan Ingridje: ik ga écht eens de kleine komen bewonderen komende week.

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page