20 april 2009

Dedecker doet me balen als een stekker

Pff, wat is me dat nu weer allemaal. JMDD moest zo nodig weer eens in het middelpunt van de belangstelling staan met zijn privédetective-stunt. Maar gelukkig hoorde ik deze ochtend op Radio 1 een auteur van 1 van de boeken over Dedecker die hem dus van dichtbij heeft leren kennen. En hij beweerde glashard dat dit Dedecker ten voeten uit is: tot alles in staat om zijn gelijk te bewijzen en absoluut niet van plan om te wijken voor andere meningen. Triestig geval eigenlijk dus. En terwijl ik dit schrijf hoor ik op tv dat er een LDD'er uit de partij gestapt is en deze praktijken ook absoluut onaanvaardbaar vindt.
Dus: laat voor de rest de slangenkuil die LDD is nog maar een paar weken sudderen in zijn vergif, en straks valt de zaak helemaal uit mekaar, want bouwen kun je op zo'n mensen echt niet. Wie zo uiterst negatief ingesteld is, kan nooit met een constructief project voor deze maatschappij op de proppen komen. Jamais! En maar goed ook!

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page