10 september 2007

Afdeling 'gevonden voorwerpen'


Vandaag gevonden in mijn brievenbus: een roze bh, zonder indicatie van merk of maat. In ieder geval: ik kan er niets mee doen, dus nu vraag ik me af welke dame de wetten van de zwaartekracht aan het tarten is. Als 1 van mijn Peltse lezers vandaag of morgen een dame tegenkomt die het materiaal, laten we zeggen 'losjes in de bloes draagt', laat me dan maar gauw iets weten, of hij vliegt de container van Humana in.
Wij denken dat we het eerder moeten zoeken in sferen van overmatig alcoholgebruik en gewillige tienermeiden tijdens het Linne Fist of zo, maar bon, daar wil ik me niet al te veel bij voorstellen, anders gaan de kijkcijfers van deze blog teveel de hoogte in ;-)
Voor alle duidelijkheid: dit is dus geen joke, maar dat ding zat dus echt in mijn brievenbus eh!

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page