16 april 2008

Groetjes uit België

Vandaag op 't werk plots een hele consternatie, toen vlak onder ons raam ineens wel 25 zwaantjes en een tiental zwaar bewaakte en gepantserde voertuigen de ingang naderden.
Niemand wist wat er aan de hand was, tot onze baas zei: ah, ja, da's waar, de president van Hongarije komt vandaag op bezoek.
Toen viel onze frank, want 's middags toen we uit het cafetaria kwamen, lag er plots een rode loper op de vloer. Wij al eens goed gelachen, denkend dat het voor ons was en dat we in de loop van de dag ongetwijfeld gekroond gingen worden tot 'Werknemer van de maand'. Haha, mispoes dus...
Om zeker te zijn dat we wisten naar wie we precies moesten kijken, hebben we dan even die mens zijn naam en foto gegoogled, want stel je voor dat je denkt: wow, ik zag de president van Hongarije en het blijkt achteraf zijn chauffeur te zijn, dan ben je flink gesjareld.
Bon, hij heet dus Laszlo Solyom, en ik had er nog nooit van gehoord.
Verdekke, ik bedenk net dat dat nog een straffe vraag had kunnen zijn voor onze geweldig formidastische Wereldquiz van vorige vrijdag. Trouwens, aan iederen die meegedaan heeft: merci. Aan de afwezigen: zeker inschrijven volgend jaar! Het was echt plezant.

1 Comments:

At dinsdag, 22 april, 2008, Anonymous Anoniem said...

Hey Valerie,

Nu je het in dit item toch over de quiz hebt van Think Global Act Local, wil ik iedereen die -op welke wijze dan ook- betrokken was bij de organisatie hiervan, van harte feliciteren. Ik ben er vast van overtuigd dat er volgend jaar nog meer ploegen zullen deelnemen.

Patrick

 

Een reactie posten

<< Home

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page