15 april 2007

Hot, hotter, hottest

Dus wat zijn we vandaag? De 15e april? Ah ja, en hoe warm is het buiten? Tegen de 27 graden?
En wat vinden wij daarvan? Als ik de mensen rondom mij hoor, zeggen ze allemaal wel een beetje hetzelfde: het is wel heerlijk weer, maar ik voel me er helemaal niet goed bij.
Iedereen beseft dat dit abnormaal is, en dat we eigenlijk nu nog aprilse grillen zouden mogen verwachten, en geen hitte à la juli of augustus...
Dit alles om u er nog eens aan te herinneren dat we overmorgen, dinsdag 17 april om 20 uur, in CC Palethe in Overpelt de film 'An inconvenient Truth' vertonen.
Dit is een initiatief van Think Global, Act Local en we vragen er maar 3 luttele eurootjes voor. Plus niet te vergeten: wie met de fiets komt mag gratis en voor niets binnen!
En na de film serveren we nog een eerlijke receptie met Wereldwinkel-producten.
Zeg nu zelf, da's toch een niet te versmaden aanbod!
A propos: gisteren ben ik dus naar 'Gracias a la vida' in Lommel geweest. Het was een uitermate gelsaagd initiatief en de mensen hebben zo maar eventjes 12 500 euro bij elkaar gebracht voor een project in Rwanda. Bovendien was ik ontzettend verrast door het bruisende optreden van de Splifftones. Ska en Reggae van de bovenste beste plank, en dat kan ik wel smaken. De zomer was nog nooit zo vroeg begonnen...

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page