28 mei 2009

Onnozel menneke!

Gisteren was weer eens een veeeeel te lange dag, maar toch heel plezant. Het was mijn voorlaatste dag op het werk, dus nog eentje morgen en dan een volle week campagne voeren. Yeah!
Na het werk ging het richting Kapelle-op-den-Bos voor een verjaardagsfeestje van een vriendin. En ja, dat is daar NVA-land he, zo pardoes in zone Brussel-Halle-Vilvoorde. Eigenlijk ongelooflijk dat men zo ver weg van Brussel (je zit er verdorie bijna in Mechelen) toch nog binnen dat kiesdistrict valt. Daar leeft die kwestie dus wel veel meer, en dat was dus te zien aan de aanwezigheid van veel meer flamingantische borden. Nu, ik lig er in Overpelt niet van wakker, maar begrijp dat het aan die kanten niet simpel is. Dus die mensen willen wél graag snel een oplossing, uiteraard.
Maar bon, na het feestje dus terug naar Noord-Limburg gereden en toen ik bijna thuis was, heeft mij daar toch plots zo'n onnozel joenk de weg afgesneden terwijl ik 90 per uur reed. Je kent dat wel: een tweebaansweg met een klein zijstraatje, en die gast schiet daar ineens voor mij in, dus ik moest echt alllllles dichtgooien en miste hem op een haar. Aan de volgende lichten sprak ik hem erover aan vanuit de auto, en wat doet het menneke: mij nog een beetje uitlachen ook en al sms'end verder scheuren over de weg.
Wat kun je in godsnaam tegen zo'n gasten zeggen? Dat je een moeder van 2 kinderen bent, dat hij me bijna het graf ingereden had? Leek allemaal geen vat op hem te hebben. Ik zou heel graag klacht indienen, al was het maar om de politie even op hem af te sturen om te vertellen dat zoiets niet kan. Maar de kans is klein dat ook dat iets helpt. Waar moet dat naartoe met zo'n gasten?

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page