21 mei 2009

Wat een kandidaat lijden kan

Normaal gezien ben ik tijdens lange weekends als deze iemand van het type 'levensgenieter'. Beetje uitslapen, eens lekker eten, leuke dingen doen met de kinderen, vrienden bezoeken, beetje in de tuin zitten. Enfin, allemaal activiteiten die ervoor zorgen dat ik de dagen NA het lange weekend, weer energie genoeg heb om mijn job tot een goed einde te brengen.
Maar dezer dagen zijn een regelrechte aanval op mijn uithoudingsvermogen: veel weg van huis, lange ritten in de auto, overal je best doen om mensen te overtuigen (uiteindelijk nog het moeilijkst van al...) en de kindjes veel moeten missen. Maar ja, aangezien het maar voor een paar weken is, zullen ze dat wel overleven.
Probleem is echter dat ik dus morgen mijn eerste politieke debat heb en AAARRRGGHHHH wat heb ik de pest in zeg. Daar komt toch echt wel wat voorbereiding bij kijken, om ten langen leste nog maar met een heel klein hartje naar het podium te stappen allicht. En dan moet je weten dat zaterdag, jawel, al het tweede debat op de agenda staat en ik, godbetert, in de namiddag nog 11 kinderen moet entertainen tijdens het verjaardagsfeestje van de jongste dochter.
Met andere woorden: geen ontspannend lang weekend deze keer, en volgende maandag zo murw als iets weer nieuwe werkweek starten. Gelukkig moet ik nog maar 3 dagen werken en dan heb ik vakantie tot 2 dagen na de verkiezingen zodat we er voor het volle pond tegenaan kunnen gaan.

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page