02 juni 2009

En intussen

Deze namiddag hebben we in onze eigenste keuken 1500 brieven gevuld, dichtgeplakt en bestickerd met adressen. Tja, een mens moet toch iets doen om zijn dagen te vullen, niet?
Terwijl we bezig waren met die heerlijk afstompende taak, merkte mijn broer fijntjes op: "Als je dezer dagen iemand op straat aanspreekt met de vraag 'voor wie ga jij stemmen', dan antwoordt hij gehaaid met 'Sint-Truiden' of 'Kortrijk'. Want die gaan er nogal tegenaan om Mijn Restaurant te winnen."
Ik moet eerlijk toegeven dat die hele heisa (gelukkig) aan mij voorbijgegaan is, ik heb nog geen enkele minuut van dat fijnzinnige programma gezien en ik denk ook niet dat mijn leven daardoor minder inhoud heeft gekregen. Maar dit volledig terzijde:-)
Daarna hebben we eens flink gefantaseerd over het het zou zijn als we dat systeem ook zouden toepassen op de verkiezingen. Dus eerst massaal sms'en om iemand in het Parlement te krijgen, en daarna wederom massaal sms'en als iemand zijn werk niet goed doet om hem eruit te stemmen. Woehahaha, wat een hilarisch idee! En het zou nog kunnen werken ook. De politiek zou er plots heel anders gaan uitzien, denk ik.
Dewinter vliegt dan als eerste, want die heeft zijn smoeltje niet mee, en het oog wil ook wat hé. Nog los van het geneuzel in de marge dat deze halvegare uitkraamt. Maar ook dit volledig terzijde.
Haha, het niveau stijgt echt wel naarmate het 7 juni wordt.

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page