14 juni 2009

Afkicken

Dit eerste weekend na de verkiezingen is er gelukkig weer wat tijd om leuke dingen te doen. Gisteren eerst lekker barbecue gegeten thuis en dan eindelijk eens op babybezoek geweest bij een vriendin. Vandaag ben ik dan gewoon lekker ouderwets vlaai gaan eten bij mams en paps.
En zoals dat zo vaak gaat met gewone dingen besef je pas wat je gemist hebt als je ze na een tijd weer terugkrijgt. Bijvoorbeeld een lekker rustige (nou ja) zaterdagnamiddag thuis met de dochters en een paar vriendinnetjes. Dat was alweer een hele tijd geleden en ik ben blij dat de rust dus weer wat teruggekeerd is.
Anderzijds is het momenteel ook geweldig afkicken: toch wel raar als je zo ineens weer kan gaan nadenken "wat zou ik dit weekend eens kunnen gaan doen?" Ik geef toe dat er in mijn hoofd nog altijd een klein molentje blijft verder draaien en dat ik nog niet helemaal mentaal fit ben. Tegen begin juli moet het toch stilaan in orde zijn want dan heb ik vakantie en wil ik nog eens een paar zotte dingen gaan doen. Toch wel gek hoor, hoe een mens helemaal kan opgaan in zo'n kiescampagne. Nooit gedacht!

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page