11 juni 2009

Amai!

Hola zeg, dat gaat hier nogal ne gang! Gisteren kreeg ik plots veel meer lezers dan anders over de virtuele vloer van mijn blog. 't Is precies of er een paar mensen zijn die na de verkiezingen willen weten voor wie ze precies gestemd hadden. Normaal gezien had ik dit verwacht de dagen voor 7 juni, maar ja, zo is het ook al lang goed.
Ik ben uiteraard heel erg benieuwd naar de coalitie die men gaat vormen in de Vlaamse regering. En ook wel naar wie de nieuwe Limburgse gouverneur wordt. En welke stoelendans er dan weer op gaat volgen, want daar ben ik eigenlijk een beetje allergisch voor. Naar mijn bescheiden mening is het het best voor de geloofwaardigheid van de politiek dat men zoveel mogelijk de rit uit doet binnen het mandaat waarvoor men gekozen is. Als we in de komende jaren de antipolitiek definitief terug willen dringen, en dat zijn we aan onszelf verplicht, dan moeten we dergelijke 'fatsoensregels' respecteren, daar ben ik oprecht van overtuigd. En degenen die me kennen weten ook dat ik er niet mee in zit om mijn gedacht daarover te zeggen. Nu nog afwachten wat het wordt. Ik ben, samen met u, uiterst nieuwsgierig.

Skype Me™! Web Counter
Add to Technorati Favorites
Locations of visitors to this page